Holiday yg sakittt

Assalammualaikum dan happy monday! (happy ke kene keje monday? hahaha)

Berat sungguh nak melangkah keluar dari rumah pagi ni sebab anak-anak tak sihat. Kitaorg anak beranak pakej tak sihat. bermula dengan ammar yg asyik batuk-batuk ke demam dan sekarang selsema. dh bawa g jumpa doc, Alhamdulillah nmpk elok sket cuma batuk dia remain the same. Atif semalam bangun seawal 5 pg ckp sakit perut then muntah2. melepet je dua beradik seharian kat rumah. Pagi ni, dlm kul 4 pg atif bgn masuk bilik rase badan dia teramat panas. Buatkan susu tapi xmo lelap blk. lap2 sket badan dia dgn kain basah. harap-harap mereka makin sihat la.

Dugaan bagi aku, jumaat mlm sabtu, aku diserang keracunan makanan yg amat dasyat... Ketika itu juga ammar baru mula demam... Nasib baik kakak dan mac berjaga n menjaga aku dan ammar. Alhamdulillah aku sembuh dengan segera, aku diberi mkn pain killer, 100plus, mineral water, air vitamin dan teh pekat kaw2... sesiapa yg kene keracunan makanan bolehlah cuba petua2 di atas. buruk baik sila tanggung sendiri ya. Iols cuma share sbb Alhamdulillah sembuh selepas menelan air2 di atas.

Rindu anak-anak mama... 4 hari straight melekat. Hari ni kene kerja... Semoga Allah SWT sembuhkan penyakit atif & ammar dan kalian dikurniakan kesihatan yg terbaik. InsyaAllah. Amin.....


Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife