Pregnancy week 25 and baby spa

Assalammualaikum & salam syg...

Alhamdulillah, skrg aku dh masuk week 25 sgt bersyukur dengan keadaan aku. Last week buat 3d 4d scan kat klinik Fauziah kat area Taman Watan, Ampang, Selangor. Sangat teruja cause ini kali pertama buat. Sgt berpuas hati and aku rase harga sangat berbaloi cuma RM120 kita dpt cd and gambar sekali. Kalau ada duit lebih, boleh buat detail scan sekali it cost you RM150.00. And if ada more and more extra money can do both... detail scan + 3d 4d scan total RM220 sahaja.Masa mengandung atif hanya scan biasa even time nak tahu gender baby. Naluri beria2 nak tahu jantina baby tapi pada hakikat tak kesah as long baby dalam keadaan baik and sihat. Mengandung pun dah bersyukur tak terhingga.

My sister call last 2 days inform ada beli spa pakej untuk atif and azim untuk hari ni. Nasib baik jatuh hari hubby off day kalo tidak mcm mane nak handle si kecil dgn keadaan aku yg mengandung ni.... Name tempat tu Hippopo Baby Spa and Wellness terletak kat Centre Point Damansara. 1 hour treatment. 1st 30 minutes baby akan swim dalam warm water and lagi 30 minute baby akan di massage. Atif sangat agresif dan enjoy buat both aktiviti. So my sister decide nak join pakej and valid untuk 1 tahun. Yang best part is, membership boleh kongsi. Btw, lupa nak bagi tahu yg spa ni hanya untuk baby early as 6 weeks hingga 3 years old sahaja. So tadi fatimah and sakinah ikut tapi boleh tengok aje. Antara kebaikan aktiviti spa ni utk bantu cara baby tido etc... hehehe

To be continue

love and hugs!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife