Hidupku lebih bermakna

Assalammualaikum
 
wah, lamanye aku dah tak mencatat sesuatu kat blog ni...rindunyeeee!!!!
bukan apa, sekarang seperti tajuk coretan kali ni, hidupku lebih bermakna, hari-hariku kini di terisi dengan keletah si comelku...
 
Alhamdulillah, aku sekarang telah mula bekerja ditempat baru, walaupun gaji ditempat baru tidaklah sehebat keje lama, aku tetap bersyukur. Kalo ada rezeki, dimana pun kita keje pun tak kesah. Yang penting hati bahagia.
 
Suami memang banyak berubah, dimenjadi lebih penyayang and perihatin. Aku pun sangat bersyukur aku dikurniakan suami seperti suamiku sekarang. Aku hanya berdoa agar hubungan ini akan kekal begini dan akan lebih baik dari masa ke semasa. InsyaAllah.
 
Alhamdulillah, Allah SWT banyak memperkenan doa-doaku, dan aku amat bersyukur atas kurniaanNYA. Anakku pun bukan susah nak dijaga, malam cuma bangun sekali itu pun tidak lama. lepas minum susu lima minit, atif akan tido balek dan akan bangun semula waktu aku nak pergi kerja.
 
gambar with my lil' hero, Atif during Sakinah's Birthday
 

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife