misi meng'check out' butik pengantin

Salam, dear my luvly dairy..

setalah sekian lama, aku pergi ke butik zalfie zainal untuk check it out apa-apa yang aku boleh sewa.. kakak aku dh lama suggest tapi masa tak mengizinkan so yesterday aku mengagahkan diri bersama kila and mekavin pergi ke butik zalfie zainal yang terletak di cheras..
♥ wedding dress ♥
seperti biasa, bile dh pergi butik pengantin, banyak la pilihan.. bile mention nak sewa baju kawen, k.zai trus pilih this one dress. katanye sesuai untuk saya yang berbadan gempal nie.. bile test baju tue, mcm ada tak kene. then perasan cari-cari kat gantungan, boOom terjumpa satu dress ala-ala indonesian kebaya with heavy beading.. trus cakap nak yang ini! try, alhamdulillah muat!!!
 the dress most-likely mcm picture di atas..i loike!!
-picture from google-

♥ pelamin ♥
aku oso decide nak ambik pelamin ngan k.zai gaks senang tak payah nak cari-cari lagi kat butik lain.. explain to her design bla..bla..bla..dia cakap ok.. owh yes!
the PELAMIN most-likely mcm picture di atas..i loike!!
- picture from ARMA ABD RAHMAN -
♥ others ♥
yeah..ada lagi... I suh dia buat deco for my stair and bedroom, 1 session make up for engagement with accessories and 2 set of hand bouquet...

So...... cube teka how much i need to pay for all this??? harga $$$ memang tak percaya la oOoOoOo... Only RM3k++... well mungkin bagi some of you MAHAL!!! ok ok.. wait, nati u guys tgk result and tell me either izzit worth it?? 

arghhhhh...another mission accomplish!! syukur, alhamdulillah..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife