Menghitung Hari...

menghitung hari...
itu la yang aku lalui sejak aku diberitahu oleh bos kontrak keje aku tak akan disambung
dengan alasan taknak tangung time maternity aku and nak org lain cover keje aku...pasrah
hanya tinggal beberapa hari saje lagi aku kat ofis ni
pastue, dengan berat hati aku akan meninggalkan ofis ni buat selama-lamanye, mungkin
aku percaya, ada hikmah disebalik semua kejadian ni
kalo pekara ni tak jadi, aku pun tak tau sampai bile aku akan ada kat sini

I need career improvement
5 tahun sebagai pekerja kontrak
tengok, bile tgh aku butuh wang untuk menanggung kehidupan ketika maternity,
ketika itu juga aku diberhentikan keje

Hurm, nasib aku la kan..
aku percaya, rezeki berada dimane2
aku kene berusaha aje la

tapi aku rase biasa je nak tinggalkan ofis nie
mcm tade apa2 cuma akan bercuti panjang
tahla, tak tau rezeki kerja aku mcm mane in future
yang penting skrg, aku akan melahirkan anak pada bile2 masa
so kene prepare la kan


Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife