Ya Allah, permudahkan segala urusan hamba mu ini

Alhamdulillah
Aku masih diberi peluang oleh-NYA untuk bernafas hingga ke saat ni
Alhamdulillah
Kandungan masuk 24 minggu, moreless 6 months
so far as my concern, baby and mommy doing just fine
done my scan last week Friday, doc said baby okay cuma doc x bole pastikan jantina
nevermind la... done my routine check up kat KK too last tuesday, so membosankan!!!
tapi memang aku nak gie scan kat Klinik Warda this saturday to check jantina..suspen!!!
Lately, banyak benda/pekara yang happen
yang menduga aku
apa lagi, kene hadapi and teruskan hidup la kan
I'm trying so hard to please and be nice to everyone
by hoping others also can do the same things to me
I really meant it...seriously
oh ya, this weekend wedding hani, tak sabar rasenya nak makan lauk kenduri kahwin
by right aku busy membuat bunga tisu untuk centerpiece
tapi mood masih so and so
baru siap 5 centerpice out of 24, harap-harap sempat la nak siapkan projek centerpiece ni
tapi memang akan simple je la sebab...sebab idea tetibe membosankan
mungkin efek dari masalah yang menimpa aku lately ni
kekadang, aku tertanya... mcm mane manusia lain boleh senyum and berbuat seperti tiada masalah padahal dalam diam diaorg mempunyai masalah lagi teruk dari aku...heran!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife