Hari nie during lunch hour, me and nabihah jenjalan kat Pavilion
misi mencari paper flower(utk my sis wedding) kat Daiso(all item RM5) and also beli kasut maternity kat Bata.. tak tau la nak cakap mission acomplish ke tidak sebab pergi Daiso paper flower out of stock tapi sempat sambar selipar utk pakai kat rumah ngan alas kerusi makan.. tgk dari jauh Bata ada buat sales tapi bile dah masuk, kasut yang slame ni aku usha since aku tahu aku mengandung idak pulak sales.. disebabkan terlalu nak sangat sandle tu, aku sambar jugak la khenn...
Dah 3 hari aku amalkan makan buah and air soya panas tanpa gula untuk menu tegahari.. harap-harap boleh lah berlanjutan dan aku xcepat muak
bukan apa, aku sedar yang aku tak ambik berat sangat pasal makanan yang aku ambik sepanjang aku mengandung ni.. moreless lagi 3 months to go so aku rase apa salahnya aku jaga cket pemakanan aku
takmo dah asyik makan pedas-pedas!
tapi hati aku tak tenteram ni, sebab sampai ke saat ni, aku masih tak pergi hospital pakar untuk dapatkan appointment sebabkan kencing manis aku tue, risau juga... nurse beria-ia follow up.. rimas pun ada
harap-haraplah aku tak lupa nak pegi sabtu ni, bukan nak jumpa doktor pun, just ambik date appointment pun menjadi beban kat aku

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife