Happy 1st Wedding Anniversary To Us!!!

Alhamdulillah
12•3•2012
genaplah setahun aku menjadi seorang isteri kepada seorang suami yang sangat penyabar
and soon becoming a mother..InsyaAllah

rutin harian seperti mengemas, memasak and macam-macam benda baru aku buat
I'm still learning and will improve time to time

Bagi aku, 1st year ni agak kritikal gaks since nak membiasakan diri
especially nak serasi between my personaliti and husband
lots of kesabaran and bertolak ansur..seriously this is very important 

ada yang cakap kat aku, ini semua nasib and rezeki
aku mungkin ada kelebihan dari aspek lain and kekurangan di aspek lain
so aku tak boleh nak mengeluh or whatsoever
mungkin ada kebenaran kata-kata itu
aku hanya berdoa agar Allah SWT perlihara keharmonian dan kesejahteraan rumahtangga aku
Jauhkan la dari pekara-pekara yang tidak di ingini yang boleh mengugat hubungan kami sekerluarga..InsyaAllah

But basically
we both are happy
bak kata pepatah, lidah lagi tergigit

Buat suamiku,
Kea nak mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki
atas kelemahan yang kea lakukan and if Kea ada sakitkan hati awak sepanjang tempoh menjadi isteri awak..kea tahu kea banyak buat silap..huhuhu
Kea cuma ingin lakukan yang terbaik dimata awak
and InsyaAllah menjadi ibu yang terbaik untuk anak kita kelak
Semoga hubungan kita akan lebih erat and kekal sampai bila-bila..InsyaAllah
Selamat Ulangtahun yang Pertama sayangku! (as husband and wife)

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife