Check up routine

Hari ni check up yang tah keberapa kali
sepatutnya appointment 26/01/2012
tapi baru tadi aku pegi sebab? sebab aku malas..hahaha
nurse said me and baby doing just fine..Alhamdulillah
cuma nurse bising cket sebab aku missed appointment
since missed appointment, so aku miss few routine
nurse kalo boleh nak aku buat juga BSP hari ni
aku cakap je aku tak boleh nak commit
memang kesihatan aku and baby penting
kerja aku pun penting gak
kalo aku ikut semua benda ikut jadual alamatnya makan gaji basic je la aku setiap bulan
oh no! I can't let this happen..seriously!
Tapi aku bersyukur
tahap kesihatan aku bertambah baik sekarang
tade lagi skrg malas-malas, pening yang melampau, sakit-sakit badan..Alhamdulillah
yang aku perasan, aku makin rajin dan kuat makan! hahahaha
oh ye, berat aku naik lagi tadi 1.6kg
senang je berat naik bila mengandung ni
tak kesah la, asal aku sehatkan?
next appointment will be on 21/02/2012
buat BSP siap nurse perli boleh dapat MC on that day
macam la aku tak tau..hurm!
aku harap, keadaan aku akan bertambah baik dan semakin baik hari yang mendatang
tak sabar nak tggu bulan depan nak scan harap-harap boleh nampak jantina
tak sabarnye uols!!!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife