ceritera kahwin kakakku

semalam aku and family
misi mencari ayam golek and katil untuk bilik pengantin
pada awalnya, aku nak gie keje
tapi memandangkan aktiviti keluarga lebih menarik, aku batalkan niat untuk kerja

1st kita orang pergi cari ayam golek di Batu Caves
direction telah pun diberi oleh rakanku cuma confius dengan direction
end up tanya orang kat sana

sampai beli sekor rm15
beli beratus ekor pun harga tetap rm15
tade harga rundingan
nasib baik sedap!

lokasi kedua mencari ayam golek di Kampung Changkat, Gombak
bila search kat tenet
Ayam Golek Murni
bila pusing2 and tanya orang jumpa
Ayam Golek Miswi(sory kalo salah)
bukan kedai tapi mereka berniaga dirumah
tapi tak berkesempatan rase ayam golek tue sebab belum bakar pun

kitaorang pecut ke lokasi seterusnya di Pantai Dalam, Bangsar
siap duduk makan kat kedai
ayam golek kat sini pakai arang
so ayah cakap lemak mcm kureng cket lo
sekor rm20...kelasss ko maria!!!

so conclusion yang kitaorang dapat buat
Ayam Golek Mesra, Batu Caves
is the best!

so our next destination is Viva
dimana misi mencari katil
untuk bilik pengantin

pusing punya pusing
jumpa la few yang berkenan di hati
tapi dari pengalaman aku, harga mereka memang la terlalu mahal
mungkin sewa kedai mahal kot
lagi pun tade yang betul2 berkenan dihati

so hari nie, aku tlg search tenet
and bg few list untuk consideration
kita tenggok aje nati

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife