masih belum ada rezeki

Salam
Hello peeps!

1st of ols, let me tell you
today I'm wearing shirt look like maternity shirt
Lately suka pakai baju lose supaya boleh makan apa saje
tanpa memikirkan perut buncit

usia perkahwinan
menjengkau 7 bulan
tapi hingga kini, aku masih belum ada 'isi'
aku pasrah!
iye betul..aku tak mahu terlalu memikirkannya
aku bencikan kekecewaan

I met some1 juz now and she asked me either am I pregnant?
I replied no, I'm not. belum ada rezeki lagi
so curious either I'm planing to get children or what
I said no, I'm not..blum rezeki lagi
kakak tue cakap takpe, take your time
enjoy ur marriage sebab if ada anak, keadaan wont never be the same again
ur time not juz only for urself, husben, work...even focus to your children

Here goes moral of the story
Ada hikmah disebalik apa saje yang berlaku di muka bumi Allah ini
So aku yakin, apa yang menimpa aku, ada hikmahnye
aku akan terus berdoa..berdoa hanya yang terbaik
Bila aku fikir2, aku perlu rase bersyukur sekiranya nak dibandingkan nasib aku dengan nasib orang lain
tanpa aku sedari, Allah telah kabulkan banyak doa aku selama ini
So tidak perlulah aku rasa bersalah atau sebagainye 
sekiranya hingga kini masih tidak dikurniakan cahaya mata 
Tadi aku juga tertanya pada diri sendiri
adakah aku bersedia dari segi fizikal, mental dan kewangan?
yer..Allah lebih tahu apa yang terbaik untuk umat-Nya


Ok. Aku bersyukur dengan keadaan aku sekarang dan aku akan terus berdoa sentiasa berada dalam keadaan yang sebaik mungkin

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife