yeay..its Friday uolls!

Salam
Hello peeps!!!
finally
the has come...yeay it already friday

tadi pergi jumpa doktor
alhamdulillah
lega cket bile aku dgr explanation doctor
lately, aku kerap sakit dada especially bila nak tido/bgn tido
risau juga sebab bila dada sakit, aku jadi sukar bernafas
doc said my blood pressure can be considered high 140/80
pasal sakit dada - banyak angin + acid
bgtau doc kerap batuk2, doc said ada bersangkut paut gak dngan sakit dada
pasal insiden last month - period lewat 2 minggu then kuar ketulan darah(segengam tangan)
is disebabkan masalah hormon...u stress sangat.
phewww, lega...now I can smile...
so all I need to makan ubat yang doc provide
doc said if there's no gud progress these few days by monday jumpa lagi
hopefully everything is fine



moral of the story
control makan
bersenam




ok.saya akui saya sangat suka makan. suka mencuba makanan baru apatah lagi memang makanan kegemaran. saya akan makan dalam kuantiti yang banyak. Suami dah banyak kali tegur cara saya makan, tapi saya bagai mengalah bila tiba berkaitan makanan. bile fikir semula, memang saya mengamalkan cara pemakanan yang sangat teruk! patut la sakit..perlu la kawal sekarang dari kemudian hari saya akan menangung kesakitan perpanjangan. bile check BMI saya, saya dalam kategori obes..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife