my biggest weakness

Alhamdulillah
semalam selesai sudah majlis
Solat Hajat, Baca Yasin, Tahlil, Doa Selamat, Eid Open Hse, House Warming and Cele8 Sept baby(sibling)
thanks to everyone yang datang
I'm so greatful and blessed!

InsyaAllah
if ada rezeki lagi in future I love  to do it again
it so much fun
the progress memang need lots of hardwork but the result make me smile to myself
but special thanks for those yang banyak tolong/sumbang tak kire dari segi financial or their energy
I ♥ ♥ ♥ uolls so much!!!

Smalam tak sempat kemas everything 100%
cuz people stil visiting us until late nite
but after 9pm husben je tolong entertain our guest
I'm so dem tired ok!

This morning,
husben couldnt wake up to send me to work
the result I came late to work today

perasan nak kemas rumah
pas mandi nak kuar dari washroom
dem!
lipas
mencicit aku lari menyelamatkan diri

aku dalam banyak2 binatang,
aku tak suka lipas
lipas - my biggest weakness
dem!
suhhh..pls go away from me!!!!
banyak kisah kelakar pasal lipas nie



pls go away!!!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife