Saturday!!!

Salam
Hello peeps!

Alhamdulillah demam saya dh kebah, tapi keadaan badan masih sama
cuma batuk saya masih menjadi-jadi
bila part batuk, ya Allah...peritnye tekak saya

Hari ini hari Sabtu
Oleh itu, saya tak perlu bangun awal-awal untuk ke ofis
Since semalam saya tak jadi masak untuk Husben
hari ini, pagi-pagi lagi saya telah menyiapkan bahan-bahan untuk masak hari nie

Lauk-lauk yang saya akan masak ialah...

Ikan Bilis Masak Cili
Bahan-bahan yang saya gunakan ialah:
• ikan bilis (thanks husben tolong kopekan ikan bilis)
• cili merah
• cili padi
• kentang
• Tempe 
• Bawang besar

Cendawan Masak Halia
Bahan-bahan yang saya gunakan ialah:
• Cendawan
• Isi ayam
• Halia
• Kuib perisa ayam
• Bawang

♥ ♥ ♥ berbuka dengan nasi panas serta soya cincau!

saya plan singgah ke gerai Nurul untuk membeli kambing pangang...insyaAllah
esok pula, saya serta keluarga insyaAllah akan berbuka di rumah saudara di Shah Alam!

Selamat Berbuka Pose
and
Selamat Berhujung Minggu bersama yang tersayang!

x o x o
,
Siti Noor Fabeha Binti Ahmad Zakri

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife