Ramadhan Day-15

Salam
Hello Peeps!!!
yeay..yeay..yeay
today sudahpun Ramadhan hari ke-15
dengan itu, kite boleh berpesta dengan lagu-lagu raya
ya!
saya rindukan lagu-lagu raya
mane idaknye, cuma pada perayaan kite dapat mendengar lagu-lagu raya
dengan ini juga dapat mengimbau zaman kanak-kanak
alahai..bahagianye andai dapat diputar semula zaman kanak-kanak
riang sungguhkan!
kaco mama buat kuih raya, main bunga api bersama jiran
yang paling best, dapat Duit Raya!

huhuhu
saya sungguh tidak sabar untuk menyambut Syawal
sangat eksited ok!
sebab..this 1st Eid with Husben
somemore, will celebrate Eid with my Family in Kuala Lumpur
I'm lovin it!

tak kempunan la aku rase rendang bonda yang sedap itu
tak sabar nak pergi bertandang ke rumah Nurul
untuk merasa lauk daging yang menjadi 'trademark' keluarga Nurul

Keluarga mertua tidak ku lupakan
me and Husben akan pulang ke Terengganu
on this weekend
memadai menyabut Ramadhan bersama keluarga mertua
Ini disebabkan Husben tidak dapat cuti semperna Syawal
kerana Husben dikatakan 'budak baru'
bagi chance bagi 'orang lama'
whatever!
I stil like the fact saya akan berhari Raya dirumah keluarga!

pasti anda juga tidak sabarkan?
Sabar ok?!
Pose lagi 14 hari

Selamat berpose
and
Selamat Menjalankan Ibadah
bagi pengisian yang bermakna di bulan mulia ini!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife