boring tuesday

huhuhu
bile Ramadhan sibuk fikir apa nak makan time berbuka 
sampai lupa pengisian Ramadhan sebenar
siap plan nak berbuka sana sini
tapi bab terawih ke apa tade plak pening kepala yerr

Ini merupakan Ramadhan pertama aku sebagai seorang isteri
tangungjawab seorang isteri bukan mudah sebenarnye
perlukan banyak pengorbanan masa etc
aku tak merungut pun cuma luahan hati jerrr

alhamdulillah so far bab makan, husben tade la memilih sangat
apa yang aku masak dia akan makan, ada la komen cket
aku sebelum kawen memang jenis tak bagun sahur sebelum azan subuh
so tabiat tak bangun sahur nie lekat hingga ke saat ini
so aku akan masak 2nd round around midnite nak makan
naseb baik husben tak kesah asal makan

Semalam 1st day pose..buka pose kat umah parent since
nak celebrate birthday husben skali
semalam makan special cket...menu: curry crab, kerabu sotong and butter prawn..yummy
thanks to each and every of my family member cuz sudi masak and memeriahkan majlis
tade special present pun from me for husben, kira blanja makan la birthday present tue...boley?

sebelum lupe,
last Sunday ada buat makan-makan kat umah
*potluck*
thanks rakan-rakan yang dtg and bawa makan yang lazat2
termasuk neighbour baru ku yg dtg...kuikuikui
(ala-ala sesi suai kenal uolls)

taun depan kalo ada rezeki buat lagi
harap-harap akan lebih meriah lagi
lagi dan lagi
lagi?

abis sudeh!



Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife