Hello June!!!

hye peeps!!!
Hello July....
Bubbye June!!
helya!
I'm extremely happy June gone with good thing such as
pindah rumah baru
life baru
dapat semangat baru
Hidup lebih bermatlamat... focus

Since baru je pindah
lots of thing need to be catch up
will do it
slow and steady
yehaaaa!!!!

esok...Saturday
I'm working uolls
OT... overtime... OT
yerp!
need to achieve this month
I need to improve my collections skill
 Tmrw, after OT
nak balek umah rebus telor untuk bieha's wedding
insyaAllah....
Tya and Honey
will come over to help me to rebus telor!
tak sabar uolls
Bieha kawen esok!
alhamdulillah
Finally...
they're gettin hitch!
I just wish both of them all the best!

untuk Bieha dari seorang kawan & kakak
"Jadi isteri kene banyak bersabar and tolak ansur
berbincang dalam membuat keputusan
yang penting berjimat cermat"

ada byk benda yang amat berharga aku belaja dalam bulan June
aku akan sedaya upaya akan tidak menolong orang lain if pertolongan aku diperlukan
KEJAM?
NO...I am not!
Trust me
learn from mistake
selalu orang lain refuse to help me
whenever I really really really need their help

Mulai saat ini...
I'm strictly serious
aku akan lebih pentingkan diri sendiri
aku takmo peduli pasal orang lain
and tak peduli apa orang lain akan cakap pasal aku
cuz, nie hidup aku!!! biar aku tentukan hidup aku!!!

Be strong Bea!


note: would like to thank my bro..thanks being so nice help me alots and never mengungkit! I'm so greatful & thankful having bro like you!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife