highway

hello peeps!
gud afternoon...

mood : sleepy ( siyes ngantuks giler)
since mkn mcm-mcm lunch tadi
smalam promise my ofismate nak goreng kopok lekor
bagun pepagi goreng kopok lekor
sampai ofis tgk ada bekal atas meja
huhuhu..mama tapaukan Nasi Ayam yawww
semalam call mama. kebetulan diaorg tgh dinner makan Nasi Ayam
untuk tidak menghampaka aku, MAYBE... mama tapaukan cket hari nie
Thanks Mama... you till d end!
Nurul plak masak mee goreng
apalagi aku la tukang mengurangkan kuantiti mee dalam bekasnye!
hahaha

Today gie ofis driving...
1st tyme since aku pindah ke Cheras
naseb baik jalan agak kurang jam
walaupun slow moving
tapi ambik gaks la sejam setenggah
naik ketuat kat bon*** aku neh!
apa lagi..dalam kete memekak sendirian
bile karaoke, aku orang yang memerhati
nak sumbang suara memang tak arrr
memang sedar diri sangat sore aku sumbang sumpit
so tade la tension sangat bile driving yerrr

pasal jalan gie keje
pengguna(driver) highway SAGA
penyabar orang-orangnye
manenye idak
aku pernah kuar umah 630am
dh start jam
kuar 730am
pun jam gak
apatah lagi tadi aku kuar kul 8am
pun jam gaks
yang paling perit
time nak tempuh start
Plaza Phonix (dulu skrg under renovation)
perghhhhh
gile kene kesabaran yang amat sangat uolls
pastue slow trafic kat Loke Yew pulak
memang idak la yer aku driving everyday
boleh mereng aku dibuatnye
silap haribulan aku di beri notis brenti keje
sebab setiap hari datang lambat
kelasss uolsss


Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife