coretan untuk pagi yang cerah tapi hati yang gundah gulana

morning peeps!!!
hari nie mood bekerja cuma 20%

aku dh servey
kalo aku dtg ofis awal
mood keje = 80%
kalo aku dtg ofis lewat
mood keje = <50%
hahahaha
boleh plak mcmtue kan?
kuikuikui

sampai je ofis
kila (my sister) bgtau
cake yang aku tempah untuk kazen buat hantaran aku tue sangat bururk ok!
alamak...owhshi*!
apasal la makcik tue spoilkan reputasi dia yang slame nie aku anggap terbaek
kalo betul buruk... ini merupakan kali terakhir aku order kat dia
bukan apa..dh la present..kawen plak tue
nati makcik aku ingat kitaorg tak ikhlas sengaja order cake yang hodoh
kalo orang buat kat wedding aku, mau aku mengamuk uolls

mane semangat aku nie?
mane aku nak dpt semangat berkobar-kobar nie?
bosannye!
dh la ramai je team-mate aku yg x dtg
Joanna - absence
Imran - absence
Bieha - absence
ouchhhhh
buhsannyeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
ngeeeeeeeeeeeeeee
nak balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

semua orang dah mcm tade mood and semangat nak kerja
memang la enviroment masih sama
sebab staff and bosses masih yang sama
tapi pattern kerja dah tak sama
semua orang opss some of us which is include me, me and me
benci dengan target sekarang
it wasnt unfair
but what to do? find another job rite?
nowdyas susah nak dapat keje baru
if ada..ada several requirement yang perlu dipertimbangkan
lagi-lagi aku yang setakat Diploma holder
Nowdays..Diploma holder tak berbeda dari SPM holder
sambung belajar?
memang tak arrr part-time student
sebab aku tade kekuatan untuk membahagi masa
antara
rumahtangga, work, family and friends
not now..maybe in future
I'll think about it later when I ready

I juz hope only good thing happen ahead!
cheers!!!

Bea Zakri

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife