lemau!

hurmmmmmmmmm
hujung bulan sudey!!!
hari yang ku rase sungguh tak berdaya
LEMAU!!!!!!!!(kalo tak tau maksud lemau..sila cari dikamus ok?)

uwaaaaaaa
bilekah ini semua akan berakhir?
aku nak keje lain but nak environment yg rileks mcm skrg
tau..tau..
senang keje sendiri
DIAM!
tapi aku tak reti berbisnes
makan gaji pun malas
angan-angan nak berbisnes pulak
haktui!

Mood dari pagi dh hilang
dari rumah nak sampai ofis
mak oooiiiiiiiii
jauh uolls
aku yang naik moto nie pun 30-40 min
bayangkan orang lain yang bawa kete
huhuhuhuhu

orang Malaysia nie
tak lari dari LAGAK mereka
knape?
keje buruh binaan takmo..sanggup jadi jobless or penyagak or peragut!
lari topic jap! aku ada buat servey sebenarnye...
sambil naik moto, aku usha la kete yang tengah sangkut kat jam
dari 11 kete
10 bawa kete berseorangan 1 berkongsi kete
patut la jam sampai aku naik menyampah nak gie keje
tapi mereka sanggup tekan minyak tak sampai 10 saat pastue tekan break
hambik ko
rase la kamu yer!!!

husben said
aku pasni kene keje sendiri
Or
Else kene cari keje dekat kat ngan rumah
adoiiii
boleh ke mcmtue?
pasnie aku kene la bagun awal-awal drive kete
kuar umah 6.30am nak elak jam!
hukhukhuk
makin meningkat la expenses aku lepas nie uolls!

Today
kat ofis
ada 2 orang staff resign
Zul and Syam
Farewell guys!!!
update urself kat pesbuk ok?!

dh empat taun aku keje kat sini
People come and go
Yet I'm still here
Standing strong
(Strong? lembik sudey...asyik berpaut kat meja!)
sabar...
belum ada rezeki di tempat lain la yer
buat masa sekarang
akan ku teruskan perjuanganku disini!

Semalam FIL come over
Balek dari sukaneka JKM kat Sabah
Kelas uolls
Hari nie FIL ada meeting kat HQ JKM
So dia akan balek T’ganu malam nie
Lastnite tgh mkn FIL suh kitaorg buat doa sempana umah baru
Memang terlintas but dunno when it will happen
Kalo boleh nak la lengkapkan umah dulu
Pastue nak kene ada fund buat kenduri
Alang-alang panggil orang
Kene la buat betul-betul
Taknak la mcm segan hidup mati takmo

Live your life to the fullest!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife