Hangouts..movie, makan-makan, chit chat etc

hye lovely

smalam
me...Alynn and Imran
we all gie minum2 kat
Desa Pandan or Known as Benteng

order mcm-mcm and of course mkn pun mcm-mcm
padahal Imran and Alynn dalam kategori b2b
dan aku perlu berhati-hati..perlu kurus juga!

Aku suggest Alynn and Imran
Sup kat Hameedia
sebab sepatutnye sup dia antara yang terbaik
pernah aku hirup kat KL nie
so diaorang order Sup Kambing
cume RM4.50/mangkuk
tak menghampakan
Alynn and Imran suka!
pekat..likat..

tengah layan makan call up mama and ayah
suh datang join makan kat Benteng
sebab dah banyak kali mama and ayah datang tapi Benteng tutup
tanpa mengambil masa yang sangat lama
mama and ayah selamat sampai ke benteng
and merasa penangan Soto Benteng
Tengah sibuk makan kat Benteng
mac call kitaorg ajak tengok movie X-Men
so after makan we'll pergi ke Pavilion untuk tengok X-men

Sangat best cite X-men kali nie
aku kasi 4.5 out of 5
0.5 tue sebab aku kene duk seat paling depan
and end up aku sakit kepala!
memang terbaik movie nie!
kalo tengok betul-betul
kita akan dapat banyak pengajaran
antara pengajaran yang aku dapat
jangan lakukan sesuatu ikut perasaan, fikir dulu sebelum bertindak
and mcm-mcm lagi

rase mcm nak tengok lagi
tapi tak pasti nak ajak sape
Husben maybe

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife