my work

last week wednesday gi interview kat Bank lain
bile review benefit, lebih kurang mcm ofis skrg cume dey'll offer permenant
But so far, blum ada lagi company lain boleh offer gaji yang setinggi tempat aku keje skrg
tapi bile fikir-fikir balek
mcm berat sungguh nk tgglkan keje skrg nie
selama nie aku buat keje but tak bersungguh-sungguh
so gaji aku dapat gak pun tak bersungguh-sungguh
bos tade nak memekak kat staf hari-hari
pandai-pandai buat keje udah la yer
yang mereka tahu staf kene deliver numbers
but if tak deliver numbers pun dey'll tak marah mcm harimau cuma suh work harder
tmpt korang ada mcmtue?
memang takkan dapat la kan
bayangkan aku mula-mula masuk keje dolu berat cume 52kg
sekarang..ampunnnnn!!!!
72kg uollssss!!!
mane idak, cket2 melantak
datang pepagi break1st, kang makan plak lunch, dh petang lapa nak mengigit lagi
sampai umah makan malam lagi
dh la keje duduk je..mane idak lemak tak bekerja..tepu je la dalam badan yer
nati la pasal hal tukar keje
kalo dh bosan tak teperi then baru la aku gagahkan kaki cari keje lain yer
aku harap aku dapat lebih focus je keje pasnie
boleh bawa balek gaji ribu riban
complete my commitment
dh banyak duk umah je
bole?
insyaAllah
in next 5 years is my target

bubbye uollsss

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife