Balek kampung

alhamdulillah
saya and husben telah selamat menjejakkan kaki di Kuala Lumpur
I'm so blessed!!!



saya & husben balek kg husben last weekend
huhuhu



5/5/2011
bertolak dari KL kul 2pm
mula-mula, perjalanan ok je but suddenly masuk je kat Gua Musang
MasyaAllah...
hujan selebat-lebatnye
1st time in my life go thru situasi sebigitu
tak nampak langsung jalan kanan kiri
tak henti2 berdoa spy semuanya ok
alhamdulillah
Allah mendengarnya
kami selamat sampai ke Tanah Merah kul 10pm
pengalaman baru yang aku dapat
sebelum nie kampung pun tade
so mane nak merase travel jejauh mcmtue



6/5/2011
bagun awal
me, husben and MIL
pusing2 cari beras siam
saya sudah jatuh cinta dengan beras siam
sangat sedap ok! but nurul kata, if makan beras siam kite akan rase mcm tak puas!
tak terkata rase beras siam
mkn nasi mcm tade hari esok



bertolak dari Tanah Merah ke Kulim
sangat teruja
bercuti bersama family husben
gie Kulim cuz my SIL nak hantar moto
so kitaorg konvoi 2 kete 1 moto
sampai Kulim
park moto my SIL then we'll
meneruskan perjalanan ke Alor Setar



Buat apa di Alor Setar?
visit + Holiday at BIL house
tak banyak tempat boleh melawat kat Alor Setar



7/5/2011
berjalan-jalan di sekitar alor setar
such as
Pekan Rabu
Rumah Kelahiran Tun Mahathir
Makan Char Ke Teow di Jitra near Bagunan Romzey



8/5/2011
hari untuk kami semua pulang
bertolak dari Alor Setar 2pm
selamat sampai 8pm
alhamdulillah
perjalanan yang amat tenang dan lancar



next trip
Melaka
insyaAllah
one of my ofismate wedding..Hidayah


bile balek kampung lagi?
time raya la yer
saya awal2 lagi sudah dibooking oleh MIL
kata nak bawa berjalan jumpa sedara mara
ok
see uolls in August Familia!!!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife