•Dilema•

saya dalam dilema

saya terpaksa memilih

antara 2

poyo je kan..

actually sudah tibe masanye untuk saya memikirkan masa depan yang lebih serious

untuk kebaikan diri sendiri dan keluarga

saya tak mahu tersalah pilih






saya tiada pilihan

saya mesti bekerja

sebab saya tiada pilihan

tapi kali ni saya terpaksa memilih untuk terus bekerja di company sekarang atau mencari kerja baru

keje skrg...
  • contract
  • basic rendah
  • incentive tinggi(ikot naseb),
  •  OT cket,
  •  Annual Leave ciput(8 days only),
  •  keje xstress,
  •  boleh on9(except FB)
keje baru
☻permanent ☻
sepertimane yg sedia maklum, if permanent memang la banyak sekali banefitnye!
but gaji fixed! boleh ker aku survive?

actually, aku bukan la baru hendak mencari

saya sudah mintak tolong one of my bestie untuk masukkan saya di tempat kerja dia dan apply here and there

but, still under consideration

but if dapat?

adakah saya sudah bersedia untuk meninggalkan kerja skrg?

saya dalam delima

ye!

saya perlu solat istikarah
saya akan cube minta pertolongan dari-Nya

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife