Assalammualaikum..

Hello to myself..uolls...

I tot today will be a wonderful day but I was wrong.

Why I tot today will be a wonderful day?
cuz today hubby akan balek KL and me able to spend time with him and some more yesterday lega cket sebab kurang satu beban, dh brenti dari GYM.. transfer membership to my sister Kila.. alhamdulillah..

Why am I wrong?
Cuaca tak sentisa tenang..cuz this morning, I askd Gbum(my 1st sister) to send me to office, 1st my brother yang driving from home to office. after send us, Gbum meet with an acident! adoiii!!! dunno what to feel.. but I'm sure I'm NOT happy.. but it was my mistake too.. tak reti nak hidup independent, suke nak mengharapkan orang lain.. actually aku boleh je drive sendiri, tapi aku xnak sebab fikir malas nak kene saman parking.. mungkin ini balasan aku, xnak bayar parking balasan kete xcident lagi banyak kene ganti rugi.. DUGAAN!!!

Yang penting, tadi Gbum langgar ngan kete BMW.. naseb baik kete BMW tue tak teruk sangat dan seperti biasa, kereta aku, buatan negara kite kemek beria-ia.. mungkin aku tak akan jumpa keretaku buat seketika. obviously aku tak mampu nak tanggung apa-apa. Claim jerla insurance.

tadi dpt info dari my brother just now, pakcik yang yang tak berape nk beruk tue yang naik BMW tue emergancy break, bile dia turun kete dia dengan rase bersalah cakap.. "ko dh langgar dari belakang ko yang salah!"..bodo betoi pakcik BMW nie! aku dr mula nampak dia tadi nak terus maki je dia sebab pepagi buta pkai spec itam.. bile langgar salahkan orang plak.. nak mam*** ke ko pakcik BMW!!! kekadang orang yang naik kete besar nie bile fikir dh naik kete besar dh jadi buta hati! hei.. hei.. kasi aku panasss je pepagi nie! aku dapat pakcik tue pasnie, siap la ko, aku bagi ko hadiah spec yang tade cermin supaya dia boleh nampak jalan ngan jelas!!!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife