•Guestbook• & •Candy•Buffet•

Hye Lovely

Today nak meng'hapdet' and share with people out there regard my Guestbook & Candy Buffet during my Wedding Day....enjoice!!!


picture credit to Hidz Rosnan (facebook)


♥ ♥ ♥ Guestbook ♥ ♥ ♥


DIY (Do It Yourself) je my own Guestbook.

Terus terang je actually i copy cat idea Guestbook tyme g wedding my fren kat Bangi Golf Club.

Aku beli bundle kertas warna hitam then terus binding. bab menghias aku memang dari awal-awal plan nak guna gambar-gambar time Pre-wedding. So aku mintak Razi(my OP) few picture dari Pre Wedding then tepek-tepek kat few pages.

Result guestbook aku mcm picture di bawah...


Guestbook & Candy Buffet


Candy Buffet


For my Candy Bar or Candy Buffet... fully sponsored by my sister WIDA.idea by me but direalisasikan oleh beliau.. Thanks WIDA.. love ♥ ♥ ♥ you!!!

Eventho ia tidak 100% sepertimane yang saya mahukan, but alhamdulillah. at least ada daripada tade langsung. Iye atau tidak, sudah tidak penting lagi sekarang kerana ianya sudah berlalu.

Actually it can be better. Just need more work and idea. Last minute punyer keje. Result.. as uolls can see picture di atas. Harap maklum.

Aku tak sempat menjengguk untuk melihat keadaan meja tersebut sebab aku sibuk untuk didandan. Masa aku tgh didandan, sempat lagi mereka tanya eh mane bekas nak letak gula-gula tue? dengan keadaan yang tak boleh filir panjang aku cuma menjawab.. pakai la bekas apa yang ada. Jgn prejudis, aku dh cube untuk lakukan sendiri tapi apakan daya, walaupun di desak untuk dapatkan meja tersebut secepat mungkin, tapi yang aku tau bile aku nak mandi pun meja yang aku mintak tak kunjung tiba.. aisyeh!!!

sekian. Terima Kasih

- E•N•D -

Popular posts from this blog

saya suka..

problem with my SLEEP!

Mom & Wife