•New•Life• ♥ ♥ ♥

Hye Lovely

Hye Uolls

Syukur alhamdulillah..

sekarang nie aku tengah menyesuaikan diri menjadi seorang isteri.. adalah impian bagi semua isteri untuk menjadi isteri yang terbaik di mata suami yang disayangi..

Sekarang aku dan hubby tinggal bersama family aku di Pandan Indah sementara menunggu proses pemindahan hubby dari Kuala Kubu Baru ke Cheras. So masih belum terase sangat lagi kehidupan berumah tangga. Bab makan, we both sometimes  makan kat kedai but if makan kat rumah.. mcm biasa mama yang masak! I my MAMA..WINK**wink**WINK**

kitaorg blum berkesempatan untuk ○•◘•HONEYMOON•◘•○ lagi since cuti aku yang sangat limited.. malu je nak bagitau setahun annual leave brape cuz so far paling cket berbanding rakan-rakan lain tempat keje lain..

Last January, my sister Kila belikan pakej honeymoon time dia jalan-jalan kat tesco.. cuma perlu bayar myr600 package for two person include flight and hotel 4-Star(4days 3nights). Destination boleh pilih Bali or Thailand or Singapore. Then me and hubby decide nak pilih Bali!! yeayyyyy!!! but blum decide bile nak pergi cuz need few more things to settle down 1st sebelum ○•◘•HONEYMOON•◘•○

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife