P•A•System

Jalaxe Enterprise
Hye lovely

No Music No Meriah


Untuk PA system, aku menggunakan perkhidmatan dari Jalaxe Enterprise.

Sangat senang untuk berkomunikasi and bekerjasama dengan mereka. Ofismate aku yang kenalkan aku ngan Jalaxe Enterprise nie. Dulu masa dia nak kawen, dia nak pakai servis Jalaxe Enterprise nie tapi sebab ada insiden yang tak boleh di elakkan, tade rezeki.

* * * Duit booking ikut kemampuan aje pihak Jalaxe Enterprise tak berkire sangat. Balance bayar masa hari majlis.

Seminggu sebelum majlis aku call En. Rizal datang rumah nak discus aturcara untuk hari kejadian. Last minute, aku cakap ngan En. Rizal aku nak guna servis PA system masa malam tunang and nikah 12/3/2011. Nasib baik dey'll boleh provide.. aku pun tak tau nape aku tak booking PA system awal untuk time malam tue sebelum nie.

Bab $$ harga $$, pihak Jalaxe Enterprise tak berkire sangat. Biasa la, kalo boleh nak semua benda murah, murah sangat. Tapi aku tade la kejam sangat. Bile aku tawar harga En. Rizal tak argue pun terus setuju... Memang senang giler nak negotiate ngan pihak Jalaxe Enterprise.

Aku sangat puas hati ngan servis yang Jalaxe Enterprise provide. Lagi pun diaorg tade la melalut @ cakap banyak sangat. Apa patut je sebab separuh majlis emcee cakap banyak and over.. cakap merapu2 plak tue... Alhamdulillah... overall Jalaxe Enterprise done a good job!
 
on engagement & Solemnization Nite
Picture taken from Jalaxe Enterprise

during my Receprion Day
Picture taken from Jalaxe Enterprise


My cousin tunjuk bakat mereka..chaiyok!!
Picture taken from Jalaxe Enterprise


Sesape di Lembah Klang yang masih tercari-cari atau berminat untuk menggunakan perkhidmatan Jalaxe Enterprise boleh hubungi mereka Jalaxe System (PA System) <--- click here

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife