1st of all.. I'm so thankful sebab dikenalkan ngan my MUA oleh my sister's fren sis Siti Yuslina(congrats sis Siti sebab dengar cite dia pregnant)..

My Make up artist <> ialah

♥ ♥ ♥ Emel Ismail aka Baby Mel ♥ ♥ ♥
 
Result make up hari tue....enjoice!!!

 
Make up by Emel Ismail for my Engagement
Engagement 
start at 8pm.. Emel Ismail datang cun2 je cuz dia just ambik more less 1 hour to get me ready.. For engagement i request kat mel nak make up nampak sweet. so result spt dia atas. lepas ready sempat gak la aku ber'posing' sakan bersama-sama rakan-rakan..

Touch up by Emel Ismail for my Solemnization
Solemnization 
take place after my engagement. Emel Ismail touch up je this time.. seem dia gelapkan colour make up. Insiden yang paling tak boleh lupe ialah tudung. few days sblm majlis, my sister suh check tudung..dia suh iron or tgk apa patut nk buat ngan scarf tue..but aku sombong lagi belagak menjawab tak perlu sebab masa beli org kedai dh siap gosokkan.. but that 6 months ago! bile time nak pakai scarf tue... dangggg... awning dh kemek and bile iron nk betulkan pun dh tak boleh! DUGAAN!! alhamdulillah semua berjalan lancar.. dengan skali lafaz aku sah menjadi isteri kepada En. Ahmad Azrin.. huhuhu

Make up by Emel Ismail for my Reception
Reception 
Emel Ismail sampai but pengantin stil lagi tgh mandi.. nie la akibat degil cakap sedara mara suh mandi and siap awal. Maybe I'm so nervous sampai kalut tak tau nak buat apa yang patut. For my Reception aku bgtau Mel nak Indonesian look.. so mel said no problem. as a result.... I'm happy. 

Well done! I'm extremely satisfied ngan hasil keje tangan mel mencantikkan aku during my Big Day!!!

Anyone yang interested can search kat Facebook Emel Ismail or just click link below

Baby Emel Make up Artist 

Bab harga.. memang sangat berbaloi-baloi! Sangat berpatutan! Bile orang tanya brape Emel Ismail charge..and aku gtau they'll sangat suprise!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife