Big big big Thanks especially for ;

ALLAH SWT

kerana dengan izin dari-NYA,
majlis perkahwinan yang telah dirancang sekian lama
alhamdulillah berjalan lancar..

 Mama and Ayah
Thanks for everything
No word can describe how thankful I am toward both of you!!

Siblings

k.dillah - thank alots cuz cat rumah, tolong ambik carpet kat umah uncle dahlan (xcident plak xnampak cuz kete penuh ngan carpet.. terpaksa bayar ganti rugi kat pakcik moto tue rm150)

wida - thanks cuz top up $$$ cket time beli cawan kat IKEA tue and sponsor berbagai jenis candy untuk my candy

kila - thanks arrangekan vendor2..on my wedding day kila and bofie kene saman time pick up hand bouquet!

paan - thanks cuz memastikan kelancaran majlis..

Friends

I'm so proud and happy with all my friends.. they're so amazing!! help me alots!! sangat terharu jer cuz my fren help me tak kesah la dari small things hingga la tlg angkut perabut2 pindah.... Love uols so much.. ingat kengkawan time huha-huha jer but when it come bab tolong menolong they're extremely superb!

 

Cousin

sangat happy cuz cousin datang and memeriahkan majlis.. sangat terharu ngan kerjasama yang tak belah bagi..

Terutama aunty Ani & Family.. soOoOo helpful.. datang setiap hari dari pagi hingga ke malam.. tak jemu menolong sana and sini sampai aunty Ani demam on my Reception day but still sempat buat bunga penanggah!


Bile tgk sedara mara berkampung and bersusah payah & bertungkus lumus membuat persediaan rase tak terbalas jasa2 masa and tak terbayar ngan wang ringgit..

Big thanks also for those guest yang datang.. thanks yang bagi hadiah dari segi things and $$$... thanks for all the wishes!

I'm so blesses surrounded by amazing and wonderful people!!

I can't imagine life without all of you!!!
X O X O

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife