•My•Wedding•Card

aku nie banyak sangat nk bercerite sampai tak tau mane satu nak aku coretkan dalam blog kesayanganku ini..

semalam PM (facebook) ngan kawan aku time study kat Polytechnic..irah.. dia said sorry cuz xdpt datang time aku kawen..ok reply ok takpe..dh lepas pun. aku syukur sangat majlis dh selesai and berjalan dengan aman walaupun ada sedekit cacat cela.. aku anggap sebagai lumrah dengan menganggap tiada yang sempurna di muka bumi ini.. tanpa meng'check' page ira aku bertanya "ko bile lagi" and dia reply "aku dh kawen last year bulan december. sorry la tak jemput"dangggg..opss tak bermaksud nak buat dia rase serba salah.. ira beria-ia tanya pasal honeymoon so aku tetibe mcm excited! semalam gaks aku search kat intenet tempat honeymoon.. huhuhu...

bile fikir pasal invitation, aku agak berasa menyesal walaupun tak guna nak menyesal sebab segalanye telah berlalu.. ok ok.. bg aku cite pasal prihal kad kawen dulu.. aku tempah awal bulan 2.. ex-B2B cakap kedai kad kawen banyak area Pudu. kebetulan masa aku nak g buat kad kawen, public holiday.. so kebanyakkan kedai tutup kecuali satu kedai iaitu My One Card Marketing yang beralamt No. 1-3, Bangunan Pater, Jalan Brunei, Off Jalan Pudu. Next to Caltex. 

Lepas melihat-lihat then aku pilih satu design tue. dia bg price 80cent for 650 order with free bunting. aku nie tak reti sangat pasal kad2 kawen nie. so bg aku ok je la yer! Since time aku update  nie, aku di office so agak membataskan untuk meng'upload' sebarang picture untuk tonton umum.

Bab deal ngan vendor especially kad kawen nie bukan pekara yang semudah yang disangka kerana masalah bukan hanya terjadi kat aku je.. kakak aku and kengkawan aku pun terime nasib yang sama. so aku pasrah je la.. lagi pun aku bukan jenis yg suka marah2 orang la yer.. 

BTW, thanks nurul sebab jadi pembaca setia blogku yang tak seberape nie and bagi aku idea-idea apa patut aku coretkan di bolg ini..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife