heyloOoOo...

weekend lepas...saya sangat penat ok! SANGAT! TERSANGAT!

ok..ok.. nape saya penat? marilah saya ceritakan..huhuhu

Friday...
mcm biasa g workout but that day pergi gatal minum hydrosycut HARDCORE! sebelum nie pernah minum but in small quantity but this time dengan rase tak bersalah minum 1 botol air.. ambik ko! hyper active to d maximum ok! workout tak payah cakap la.. cardio beria tapi tak penat pun! balek je rumah, mama suh g tesco beli barang cket..after g tesco g tengok movie cite GREEN HORNET! sampai umah dekat kul 2.. terase penat sungguh tapi tak boleh tido.. dengan tenaga yang masih ada, aku gagah siapkan canday bar! kul 5 aku nekad tido!
taken from google.com
Saturday...
bagun kul 9pagi.. lupe dh janji ngan kila untuk break1st mee kari kat HKL.. after break1st g bangsar buat threading.. pastue balek umah settlekan hal kad kawen.. sambil azrin mengecat rumah.. kul 4 janji ngan tya and honey perasan nak celebrate bachelorate but turn out jejalan ngan yang lain gak cuz plan suddenly jadi carca merba... pusing2 and dinner kat IKEA, tgk movie kat ONE UTAMA cite SINI ADA HANTU, supper kat cucuk2@ampang park...
taken from google
Sunday...
terjaga kul 12pm.. mengelabah bangun cuz appointment ngan TAMAN SARI 1pm...abis dalam 4.30pm.. sampai umah my uncle datang tengok2 preparation wedding.. thanks to my uncle cuz being so kind and nice sponsor $$$ in such big amount... i love you(dan2 i love you!) settlekan kad kawen untuk azrin mintak tolong wida and alynn.. then kuar plak cuz alynn nak blanja makan.. g FULL HSE @ Yap Kwan Seng.. after that g jejalan cari losyen utk workout sampai ke chow kit.. dh sampai chow kit nampak durian.. belasah durian plak.. huhuhu.... what a weekend!

penat tak korang membaca???

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife