hye luvly...
semalam.. me, honey, aini and imran hangouts kat area masjid india..misi mencari sejadah and bekas hantaran untuk hantaran adik aini.. kul 6 gerak dari ofis but only sampai kat masjid india around 7pm.. kebanyakkan kedai kat area situ tutup awal around 7-8pm.. tak puas pun pusing2 jejalan tengok barang cuz banyak kedai dh tutup.. bosan!

baru je sampai kat masjid india, suddenly rcvd call frm mama.. dengan suara yang mcm tgh nangis she said "bea, alif dah meninggal.. tapi dh kebumi.. and otw to shah alam.." danggg!! tetiba mcm tak tau nak rase apa.. blurrr..

alif nie actually anak kpd ayah kawan.. uncle wahab. kitaorg family yang sangat close cuz dolu2 everytime raya kitaorg akan visit each other and even vacation pun sesame. 5 years ago, suddenly aku ngan alif jadi rapat and then both in relationship.. tapi tak bertahan lama pun cume 2 months ++ cuz aku dapat rasekan yang aku tak dapat nak SAYANG kat dia sepenuh hati.. lebih baik aku lepaskan dia dari rase bersalah.. tapi sangat sedih bile dapat tau dia pergi meninggalkan semua secepat ni n lebih menyayat hati, mama cakap dia sepatutnye bertunang hujung bulan nie.. semalam sempat view facebook dia and tgk dia pun ada blog -->> blog ALIF

RIP ALIF..AL-FATIHAH..

berpatah balek pada cite hantaran hunting for aini's sister.. kat masjid india cume dapat sejadah je untuk bride n groom.. cuz aini suddenly said nk sangkar for bekas hantaran.. so decide nk bawa diaorg g ROMANTIKA  kat Galaxy .. alhamdulillah jumpa brg2 yang di ingini kat situ.. kedai tue memang best pun.. huhuhu..

after selesai hantaran hunting, we'll gi makan kat mcD area Galaxy tue...

>>>update on WEDDING CARD!!!<<<
semalam gie check email.. paling top ialah email dari vendor my wedding card.. baru je veiw rase mcm ada sesuatu tak kene!! boleh je design kad tue lain dari original design yg aku pilih! obviously la salah cuz card yg aku pilih menengak but lakaran melintang! WTF?! detail byk tak betul and lengkap!! marahnye aku!!!!!! aku reply je sabtu aku datang kedai terus nak buat pembetulan. servis lembab dowh.. BENCI + BENGANG + MARAH + ANNOYING!! bukan aku beli kad time discount atau offer yang nak layan mcm nie.. i'm so pissed off!!! memang wedding lagi dua bulan.. mama and ayah dh cakap nak 15/1 sebab diaorgkan dh berumur and kerap tak sehat so diaorg dh dapat jangkakan yang akan ambik masa yang lama untuk distribute those card.. mama and ayah pun muka tak happy semalam bile infrm card stil pending..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife