2 month to go...
hye luvly.. today 12 - 01 - 2011, bermakna genap 2 bulan lagi hari bahagiaku akan kujung tiba.. huhuhu.. banyak betul onak duri and dugaan yang aku, my syg, family and frens go thru sepanjang preparation kawen neh.. but syukur alhamdulillah everyone sangat helpful, sabar and komited.. i love u all very strong! and skrg boleh dikatakan almost 75% preparation yang siap.. alhamdulillah..

change the date again! i hope yang terakhir sekali....
antara dugaan yang agak mencabar sepanjang persediaan nie, yesterday mama suddenly menangguh lewat sehari dari tarikh yang di tetapkan sebelum nie sebab dia kata why engagement on friday? nape nak rushing2 mcm weekend dah takkan ada? dangggggg! aku pun tetibe terfikir nape aku plan mcm tue sebelum nie.. berkat ibu bapa nie penting dalam semua hal yang kite buat dalam hidup so aku pun pasrah and ikut tarikh baru yang ditetapkan oleh mama as long everyone happy...lalalalala...

update all vendor done!
call semua vendor and ALHAMDULILLAH semua vendor still available on 13 - 03 - 2011.. YESS!! tade yang mengeluh, semua ok..mestilah ok kan cuz aku dh bayar.. cube tade payment, HARAM vendor-vendor nie nak layan kerenah kite.. huhuhu.. tapi paling banyak-banyak vendor, aku paling sakit hati ngan vendor yang in charge kad kawen aku, janji nak bagi lakaran 5hb, tapi sampai lo nie bayang lakaran pun tak nampak. dh call everyday follow but menghampakan! cakap nak return call but NEVER! so insyaAllah sabtu nie nak walk in je kedai dia. nak mengamuk2 ke idak? huhuhu.. aku mengamuk? blah la wei!

start gym..
semalam my 1st day join gym..huhuhu..ok la cuma buat cardio je semalam.. balek pun awal cuz blank, tak tau nak buat apa.. takkan nak buat cardio 2 jam kowttt..mau patah kaki gua! so hari nie paan my lil bro promise dia akan jadi PT aku untuk hari nie.. so hopefully aku dapat manfaatkan gym fee yang aku bayar..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife