again! change the DATE!!

Salam, heylow uols!!

well kali nie entry pasal what I has discus lately with my beloved mama.. mama actually tak agree with my plan-which is Majlis Bertandang 3 months after our reception in KL.. GEDIKS je nak buat majlis lambat-lambat cuz teringin FEEL jadi Raja Sehari lame cket!! hahaha.. so after very long discussion, I agree with mama and we decided to make the Majlis Bertandang 2 weeks after KL Reception.. actually, azrin pun beria-ia nak majlis side die secepat mungkin, I je keras hati and postpone sampai 3 bulan! lame seh!! Azrin claim is better everything done ASAP! no need to drag the Majlis Bertandang lame sangat.. ok ok! me, mengalah.. ;(
So, I just pray to Allah SWT, supaya everything akan berjalan lancar and majlis akan diberkati.. insyaAllah..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife