Salam uols..
actually hari nie tade mood langsung nak berblogging since ada pkr yang tak best happen.. dalam perasaan bercampur baur (sakit hati, marah, bengang, suka etc).. tapi bile fikir balek, kalo saya simpan dalam hati dengan apa yang berlaku, saya jugak yang rugi.. so kene beri focus pasal kawen nie cuz no one will help me other thn my ownself.. others boleh tgk and bagi komen, in term of helping, totally NO! So, saya kene banyak bersabar and jgn keruhkan lagi keadaan.. Saya cuma anggap ini semua dugaan.. jgn cepat melatah ngan apa terjadi and jadikan pengajaran! "Ya Allah, beri la aku perlindunganserta kekuatan dan jauhkan la aku dari musibah.. harap permudahkan perjalanan kehidupan aku ini, amin"
Selalu, dalam bala/musibah yang menimpa kite, pasti akan muncul sesuatu yang baik. alhamdulillah, hari nie dengan apa yang dh terjadi and usaha sendiri, saya berjaya mem'book'ing tempat untuk majlis kawen nati.. pada mula, org tue cakap tempat ada org dh booked even sehari selepas tarikh saya majlisnye. tetibe org tue cancel tarikh dia, saya dapatlah tempah tempat and tarikh yang saya inginkan.. alhamdulillah.. amin..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife