Salam uols,
occay saya gave up..gave up apa ye? gave up nak buat bunga telur ngan bahan-bahan yang sedia ada.. semalam memang lagi sesaat nak buang semua ribbon and and bunga-bunga tue.. tapi mungkin sebab penat masukkan balek semua benda dalam kotak and tido.. sebelum tue ajak azrin g kedai cari ribbon mane tau bunga telur tue masih boleh diselamatkan.. tapi gagal juga.. mungkin terlalu banyak pendapat org lain so jadi mcm tade pendirian.. hari nie, apa nak jadi, jadilah.. nak buat gaks.. result kene pasrah jer la kan.. tak boleh.. banyak gaks la $ $ $ habis belanja beli bahan-bahan bunga telur nie.. saya nasihatkan anda diluar, sekiranye nak buat bunga telur, cari design baru mula buat ok! jgn jadi mcm saya.. banyak sgt idea sampai berterabur and pegi kedai banyak kali.. hehehe.. untuk sesape yang nak buat bunga telur.. saya suggest beli barangan nak buat bunga telur kat Semua House! sangat puas hati occay!!
hari tue, beria-ia gaduh ngan tma sebab dia usik barang nak buat bunga telur.. tapi semalam sebab perasaan putus asa yang berterusan, siap bagi tma main lagi ngan bunga telur yang tah apa-apa tue! hampa!!!
finally, saya putuskan untuk start buat bunga telur on January 2011.. sekarang focus nak cari $ $ $ $ bebanyak supaya dapat menampung angan-angan saya yang tak tentu pasal!! hahahaha.. semoga segala berjalan dengan baik and lancar.. insyaallah..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife