P E N G A J A R A N ! ! !

hye uols..
kali nie entry pasal my keje.. untuk pengetahuan uols, my salary is based on my performance for that particular month. if I failed to achieve target, silap haribulan bawa balek gaji basic jer..gerrrr..seram!! commitment sempena nak kawen nie overload.. pernah terfikir nati lah kawen, tggu cukup duit.. tapi sampai bile pun duit tak akan cukup.. hurm... mungkin kerana sangat excited pasal wedding thingy neh, saya hampir lalai waktu keje.. sibuk bergossipin and browse all about wedding thingy kat internet(naseb baik takley buka facebook kat ofis neh, agaknye lagi huru hara la ye).. so keje di abaikan..  
untuk dijadikan cerita, dugaan 2nd terbesar semperna kawen neh, ialah hari neh dh 29/10/2010 and saya tak boleh nak perform bulan neh and nampaknye makan gaji basic jer la kot bulan depan.. bluweekkk... pengsan la saya!!! - 1st biggest dugaan is bile unable to buat my wedding kat tempat me and azrin plan -
every month, bile sampai awal bulan, azam beria-ia.. tapi bile middle of the month tergediks2 sampai susah nak kejar point member yang lain.. tah bile nak insaf betul2 and focus je bile time keje.. susahnye!!
saya harap, kali nie, untuk bulan nov 2010, saya akan cube sedaya upaya tebus kekecewaan.. saya akan cube berusaha sedaya upaya untuk mendapat incentive sebanyak mungkin.. adoi berangan lagik!!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife