C A T E R I N G

Salam uols..
Semalam dengan perasaan yang sangat tak bersalah and gamble, saya call catering yang sama mcm my sister kawen dolu tue. Alhamdulillah, my date is stil available. Actually dah try call last 2 weeks tapi sampai smalam mereka diam and no respon. why still use the same caterer? cuz agak berpuas hati dengan hasil keje mereka eventho agak mahal cket kalo nak dibandingkan dengan price caterer yang lain yang tangah "HOT" kat pasaran skrg. Tambah tolak, kire pilih jalan selamat la cuz tak brani nak mencube catering yang lain.. takut nak ambik risiko uols!
Hari nie, insyaallah akan gie bayar deposit.. and the best thing they allow me to pay according to my kemampuan.. alhamdulillah and thanks! Yang tak bestnye, dari semalam kul 3pm janji nak fax quotation sampai ke saat skrg masih tak dapat lagi.. dey, what happen.. Kalo imbau kembali time my sister dolu, memang ada masalah komunikasi cket ngan pihak caterer nie, but when i mention to my mom yang will hire the same caterer, she said ok la. pening!!
Hopefully this time their service is better.. hope for the BEST!!
alhamdulillah, dah selamat bayar deposit untuk catering!! tetibe rase nervous!!

Popular posts from this blog

saya suka..

problem with my SLEEP!

Mom & Wife