I N S Y A A L L A H

salam,, alhamdulillah, hari nie masuk hari yang ke-16 umat Islam menjalankan ibadah puasa.. hari nie.. me akan berbuka pose bersame rakan2ku di Marriott KL..

actually today nak story mory what happen this morning.. suddenly azrin ask me..

HIM: eh bile kite nk kawen neh?

ME: tahun depan 11/6 la kottttt

HIM: apasal lambat sgt tuh??

ME: nak kumpul duit la..

memang patut la azrin tanya cuz we actually dah tunda tarikh dah banyak kali.. dalam kekalutan nie, masih berteka teki, adakah aku bersedia? yeke aku nak kawen neh?? nati kawen mcm mane kehidupan aku?? mcm-mcm yang bermain difikiran aku.. iskh.. ini bukan masa nak bercongak atau berteka teki.. aku kene terime realiti.. huhu.. aku dah nak kawen!!!! insyaAllah..

besok genapla aku ngan azrin in realationship selama 4 tahun.. syukur alhamdulillah.. semoga hubungan ini akan berkekalan serta diberkati and dirahmati oleh-Nya.. amin..

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife