to all mama out there.... suggestion only!

Salam....

Just nak share...
hari tu jenjalan ngan family kat Pandan kapital
masa tengah makan tetiba atif takmo duk nak berdukung and jenjalan
masa bawa atif jenjalan then singgah kat kedai jamu
saje cekidout jamu untuk orang selepas bersalin macam aku ni...
after bertanya then akak tu syorkan aku dHERBs tu
dia cakap boleh tambah susu...wah dengar bila boleh tambah susu...iolls terus lah berminat and beli
harga pun takder la mahal mane pun....

ini la rupa jus perawan d'herbs tu


selepas sebulan beli baru la aku start minum
aku pun tak pasti knape aku tak start minum sejurus selepas aku beli
tapi ternyata kakak yang jual jamu tu tak tipu
Alhamdulillah, dengan izin dariNYA, susu badan aku makin banyak
siap boleh buat stok 2-3 hari
sebelum ni, pam hari ni untuk anak minum esok
lagi satu yang aku perasan, banyak perubahan positif yang lain
aku sangat mengesyorkan ibu-ibu diluar sana mencuba produk ni
aku tak dapat komisyen pun cuma nak berkongsi
 
 
,
bea

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife