Atif 4 mo checkup

Salam,
Semalam selesai checkup 4 mo' untuk Atif
Ikut naluri seorang ibu, rase macam Atif demam tapi bila checkup misi cakap tidak pulak
Alhamdulillah...Ibu harap Atif sihat selalu
 
Aku tepek kat dahi atif KoolFever untuk baby
Bila masuk jer bila bilik check up misi terus cakap kalo anak demam ambik appointment lain
camtu plak? cukup baguslah aku datang okay!
kali ni berat atif tak banyak naik, cuma 6.6kg
tinggi pulak tade perbezaan 54cm
untuk check 4 bulan, baby tak perlu di suntik cuma cekidout condition baby saje
next appointment will be on 2/12/2012
hopefully, semua berjalan dengan baik
 
Thanks to mama & ayah cuz blanja me yesterday kat mamak stall
tak tahu kenape mengidam sangat roti canai & teh tarik
mengidam?
hahaha...tapi tade 'isi' pun...dah buat test pun result menghampakan
but mama bagitau yang aku akan sukar untuk kembali pregnant dalam masa terdekat sebab aku masih lagi dalam proses 'breastfeed'
aku bukan apa, umur makin meningkat kalo boleh nak pregnant sebanyak mungkin secepat mungkin...hehehe...gatal tak bunyi?

tapi ada kawan, dia masih menyusukan anak tapi disahkan mengandung
takpe la, Allah SWT tahu apa yang terbaik untuk umatNYA
so aku pasrah dan akan terus berusaha
bak kata, usaha tanda kejayaan bukan?
 

, bea

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife