Mama, kea harap mama cepat sembuh!

This morning
aku dikejutkan oleh panggilan dari my sister, Kila
bgtau berita yang menyedihkan
After check up kat Klinik Kesihatan Kg Pandan
mama dikatakan kene kanser perut/usus
patut mama all this while asyik cakap dia sakit perut
kesian mama, sure di sangat stress and sedih
selepas satu penyakit ke satu penyakit menimpa dirinya

Aku sebagai anak,memang kesian tengok keadaan mama yg asyik sakit hampir setiap masa
apa saje yg ,mampu aku lakukan untuk mengubati keadaan mama yang makin teruk semakin hari
Aku hanya mampu berdoa agar Allah SWT dapat mengurangkan kesakitan yang ditanggung oleh mama


Ya Allah Ya Tuhanku
Engkau kurangkan penderitaan ibuku, Fatimah bt Said
Jauhkanlah ibuku dari sebarang penyakit
berilah ibuku peluang untuk hidup dengan lebih sihat
Ameen

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife