alhamdulillah

since tahu husband cuti hari ni and dia akan hantar aku gie keje
aku decide nak gie klinik buat scan tengok jantina baby
deep inside my heart, aku mcm agak tak keruan selagi tak dapat tahu jantina baby
so we decide nak pergi scan kat Klinik Warda kat Kg. Pandan

berdebar debi tak payah cakap la pasal nak tahu jantina tu
dub dab..dub dab
Dr Warda cakap baby boy and nurse also cakap baby boy
I was like so happy bila tengok muka husband happy
cuz he's the one yang beria-ia nak baby boy
aku memang jenis aku happy bile dapat buat orang lain happy
and I was so down if I make someone else not happy or sakit hati..trust me

mengikut perancangan, if baby boy husband yang akan pilih nama
and if baby girl aku yang akan pilih nama untuk baby..so, husband its ur turn!!!
I know my husband, stil boleh consider if aku bagi pendapat
so aku tak worry sangat pasal pemilihan name untuk baby ni

sebelum pergi scan, aku nie sure tanya pendapat orang sekeliling
my dad cakap lelaki for no reason, my mom cakap lelaki sebab muka aku tak bermasalah, my sis kila cakap baby boy sebab shape badan aku dari belakang...deep inside me pun baby boy tapi diamkan aje sebab takut tak boleh terima kalo jantina bukan baby boy
whatever pun, sebenarnya aku tak kesah pun baby boy or girl cuma husband beria-ria nak baby boy
tapi tadi bila kuar dari jumpa doktor, husband said lately dia mimpi dapat baby girl
apa pun, aku bersyukur dengan kurniaan Allah...alhamdulillah

tapi yang paling-paling penting ialah aku harap baby dalam keadaan baik and sihat
amin

note : most recommended untuk mom-to-be buat check up and scan kat Klinik Warda ni.. scan cuma RM 28 sekali ngan paper scan. some clinic scan je RM30 plus paper scan tambah RM10...

Klinik Warda
No. 6, Jalan Hilir Sri Angsana Hilir,
Kg Pandan, 55100 Kuala Lumpur
Tel: 03-9287 1224

Popular posts from this blog

saya suka..

problem with my SLEEP!

Mom & Wife