HAPPY NEW YEAR! BYE 2010 WELCOME 2011!!!
helloooooo.. serious lame giles tak meng'update' blog kesayanganku nie.. huhuhu.. menjenguk2 memang slalu tapi nak menaip, tersangat la malas.. sebelum terlambat, nak wish Happy New Year everyone!! may all your wish come true and tahun nie akan lebih bermakna dari tahun lepas.. insyaAllah..

acident...
last week, azrin acident teksi langgar.. cian dier.. tapi naseb dia agak baik cume luka ringan.. terase serba salah sebab aku yang menyuruhnye anta ke ofis hari tue and acident tue berlaku time dia otw balek anta aku.. huhuhuhu.. mama membebel kat aku and azrin.. korang tue darah manis jgn la kerap sangat berjumpa! aku terpaksa mengalah...

make up artist
aku ni sebelum nie masih mencari2 make up artist untuk majlis nikah and sanding.. check semua fully booked! tue la,,keje last minute.. borink..at last menggunakan contact sedia ada, dapat la make up artist MEL.. keje dia aku tengok so far ok and harga dia tade la mahal sangat! very offordable ok! ngan mel gaks aku tempah baju untuk bertandang.. takutnye nak tgk result baju tue sebab bukan sebarang lace yang aku bagi kat dia,, menggigil tyme beli lace tue kat JAKEL..

door gift
pasal doorgift.. ada check few vendor.. after compare harga.. i finally decide nak hire PN Nurul for muffin.. dia charge on 50cent per muffin.. sangat murahkan? bukan muffin kosong ok! flava choclate chip siap aku request ada manik2 silver tabur atas muffin..hohoho! jgn marah ye Pn Nurul.. aku nie tengah misi mengawal baget,, kalo boleh nak semurah-murah alam yet berkualiti and berpuas hati la kan.. bab kawen nie, tak boleh nak berkire sangat takut nak murah tapi result menghampakan.. my cousin ada bagitau yang dia nak sponsor telur.. hari tue aku terlanjur cakap xmau, tapi sekrg mcm nak.. boleh ke muka tak malu je mintak.

Hantaran Hunting
alhamdulillah.. bab hantaran nie hampir settle.. hampir ok! thanks to my azrin, frens and family cuz telah bersusah payah untuk melayan kerenah ku ini untuk mencari barang2 yang nak di letakkan atas dulang hantaran.. walaupun baget lari, tapi saya sangat puas hati.. BIG THANKS to my sayang azrin for the BIG SPONSOR and plenty of Thank You to mekavin for sponsor part of my hantaran.. pasal dulang pon alhamdulillah dah settle.. sangat puas hati ok! cuma nak nak beli fresh flower then decorate b4 majlis.. huhuhu

beauty
seperti yang telah dirancang walaupun lambat, azrin mengotakan janji dia untuk blanja untuk pakej menchanteks and memanjakan diri.. dh lame usha kat Mustika Ratu, Taman Shemelin tue.. so last 2 weeks gi check it out packages yang Mustika Ratu offer.. sgt best tempat tue,, sevice tip top!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife