B A D . L U C K

Salam uols....

actually, me ada bad news.. apa ek? actually i lost my 'risik' ring yesterday.. tak sedar pun tertanggal kat mane.. puas cari merata-rata. now, me perasan jadi soOoOo positive, "maybe the ring doesn't meant to be mine".. boley ke pasrah mcm nie? tapi nak buat camne kan? name pun hilang! bea, nape la kamu nie lalai sangat!! perasan pun tyme had dinner with azrin and honey @ benteng..arghhhhhhhhhhhhhhhhh...me,tension to the maxxxiiimmmuuummm occay!!

azrin, trus turn off once i mengelabah.. eh mane cincin??!! dia dengan muka turn off dia g cari surround the place. toOoOoOo bad!!! x jumpa!! pastue boleh siap perli.. pasnie pakai cincin besi je!! uUuUwWwEeEekKkKk!!!!!!!!!!!!!

sekarang, my mood stil off and tak tau bile boleh bergumbira balek.. now muka mcm cuka basi and seriously tade mood ok!! cincin(risik) buah hati pengarang jatungku sudah HILANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Popular posts from this blog

saya suka..

sakit.gusi

Mom & Wife