last few day me n tma had so much fun.. tapi since wida came, tma trus jd gediks and dun want us anymore.. just now wida call up bgtau ayah send tma balek.. sob..sob.. sgt sedey ok!!
Alhamdulillah... akhirnya plan family trip/vacay terlaksana! 1st day Our 1st destination is Cherating. Weols duduk rumah TM.. Rumah lama tapi bersih... nothing much to do dekat sini sebab pantai dia pun tak berapa menarik apatah lagi untuk berendam... sepatutnya 3 hari 2 malam end up 2 hari satu malam je... After quick discussion, weols decided to move to Terengganu and stay over at my in laws place... alhamdulillah no additional cost involve... to be continue....
Pengalaman bersalin anak ke empat. Syukur Alhamdulillah semua berjalan lancar dan dipermudahkan bersalin kali ni. Masih memilih Hospital Ampang untuk bersalin kali sebab pengalaman sebelum ni semua tip top kat sini tp banyak improvement kalo nak compare dengan previous anaks ( atau mmg skrg system or cara kerja hospital ampang dh upgraded ) EDD sepatutnya 26/12/2019 tapi disebabkan GDM on ubat so kena cepatkan 2 weeks. Asalnya takde sampai kena makan ubat, tapi disebabkan ada kes which is kenalan anak lahir besar sampai masa nak bersalin anak sangkut bahu terus letak bacaan tinggi and doc on ubat terus. Sepatutnya kena serah diri 12/12/2019 untuk di induce/paksa bersalin tapi seminggu sebelum rasa mcm mild contraction bila baby kerap mengeras. 1st time pergi PAC Hospital Ampang 1doc check baru 2cm, then mereka suruh balik dulu kalo ada tanda yg sepatutnya baru datang balik. So I is pasrah, balik and buat exercise semua bagai. 10/12/2019 cakap dekat suami rasa mcm nak pe...
from left : mekavin and kila Salam uols.. yesterday azrin in town and then ajak dia g Tailor @ Masjid India ukur baju for akad nikah and bersanding.. alhamdulillah dah tempah, ukur and bayar.. just nak tggu siap je.. the best part is suke sangat sebab dapat design yang saya idam-idamkan untuk azrin.. siap bawa magazine nak tunjuk kat tailor tue.. hehehe.. dh alang-alang kat area Masjid India , pergi la singgah Semua House check either order bunga dh siap blum kat one of the shop @ Semua House .. mengeciwakan :.. dia hanya boleh siapkan 3 paket out of 8 paket.. so ambik jer la.. then balance deposit dia suh ambik apa-apa barang kat kedai dia.. so pick boxes untuk flower girl.. so cute ok tapi tak tau lagi nak isi apa.. hehehe.. dinner kat Italianese @ The Gardens Bangsar with azrin , kila and mekavin .. the food..superb!! thanks to my future BIL yang bagi voucher pasta free.. yummy.. semua sedap!!! after balek, ingat nak buat cket bunga telur tapi rase nak buang semua sebab ribbon...