from left : mekavin and kila Salam uols.. yesterday azrin in town and then ajak dia g Tailor @ Masjid India ukur baju for akad nikah and bersanding.. alhamdulillah dah tempah, ukur and bayar.. just nak tggu siap je.. the best part is suke sangat sebab dapat design yang saya idam-idamkan untuk azrin.. siap bawa magazine nak tunjuk kat tailor tue.. hehehe.. dh alang-alang kat area Masjid India , pergi la singgah Semua House check either order bunga dh siap blum kat one of the shop @ Semua House .. mengeciwakan :.. dia hanya boleh siapkan 3 paket out of 8 paket.. so ambik jer la.. then balance deposit dia suh ambik apa-apa barang kat kedai dia.. so pick boxes untuk flower girl.. so cute ok tapi tak tau lagi nak isi apa.. hehehe.. dinner kat Italianese @ The Gardens Bangsar with azrin , kila and mekavin .. the food..superb!! thanks to my future BIL yang bagi voucher pasta free.. yummy.. semua sedap!!! after balek, ingat nak buat cket bunga telur tapi rase nak buang semua sebab ribbon...